Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 21 to 30 of 30

Thread: [Omni] Northern Star

  1. #21
    Huihai vieläks tällä voi pistää vaikka accot kiinni. Muuttohommat kun rauhoittuu niin vois tulla trollaileen.
    [Robosapiens - 220eng] [Melchran - 220nt] [Mirkku - 207agent] [Litina -157doc] [Fatina -157fix] [Notatina - 116trader] [Lotina - 110nt] [Notina - 95enf] [Tupu - 95sold] [Hotina 76agent] [Clotclown - 43agent] [Melchram - 30agent] [Jytina 21trader]

  2. #22
    Sä oot jo ite yks saatanan Trölli!
    Quote Originally Posted by Bomb4 View Post
    fsojddq oiermoinue jiebu
    (just randomly hiting the keyboard like Zixx) <3

  3. #23
    Mut oon back! Ainakin afk
    [Robosapiens - 220eng] [Melchran - 220nt] [Mirkku - 207agent] [Litina -157doc] [Fatina -157fix] [Notatina - 116trader] [Lotina - 110nt] [Notina - 95enf] [Tupu - 95sold] [Hotina 76agent] [Clotclown - 43agent] [Melchram - 30agent] [Jytina 21trader]

  4. #24
    Paljos porukka viel pelailee AO:ta kuis paljo on activisia NS:alaisia?

  5. #25
    kyllähän porukka ruukaa pelailla vielä

  6. #26
    Vieläkös täällä hengitellään ?

  7. #27
    Quote Originally Posted by karhur View Post
    Vieläkös täällä hengitellään ?
    kas just tänään kävin foorumeilla sitten ties koska... vähän kisuttais availla accoja taas, mutta toisaalta kun kävin vilkasemassa viimeperstaina, niin eihän tuolla ole enää ketään

  8. #28
    Samaa itte täs miettinyt käynyt taas kaikki pelit läpi ja todennut että kaikista puuttuu se sisältö niin josko täällä sitä taas olis. Mut ei kyl jaksa yksinkään pelata kun oon niin nobo

  9. #29
    kyllä porukkaa käy viikottain piipahtamassa orgin kanavalla, ainakin katsomassa onko ketään muita paikalla. Välillä jopa päivittäin. Itsellä meni maksuacco kiinni tän kuun alussa, niin vähän hiljasta on...

  10. #30
    ois magee tul jubaa porukan kans kannulle mut oon mac masiinojen vallassa niin ei saa mitään AO:hon liittyvää ladattua Jollain Winukan virtuaaliasennuksella juuh mut.. ei jaksa
    Last edited by Zixx; Apr 10th, 2018 at 15:45:16.
    Quote Originally Posted by Bomb4 View Post
    fsojddq oiermoinue jiebu
    (just randomly hiting the keyboard like Zixx) <3

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •