Results 1 to 2 of 2

Thread: European clan guild on RK1

  1. #1

    European clan guild on RK1

    I'd like to start a french guild(or european, since it's more for a question of common time in-game than for a matter of language).
    I feel it's not easy to be accepted in a guild, this is why i'd like to start one...
    This guild would be axed more on role playing, pvp-ing, and setting up funny and original events(i'm full of ideas...like a running man on Rubi-ka, psychedelic trance parties in the woods,
    various contests and so on)
    So if some people are interested, please respond here with ur email add and i'll answer you to fix an in game meeting..
    (or send a tell in game to Qwertzuiop)
    I have also everything ready to start a website...
    so...CLANNERS UNITE!!

    J'ai envie de monter une guilde francophone(ou plutot europeene, puisque c'est pplus pour une question d'heures communes en ligne que pour une question de langue)
    J'ai l'impression que c pas facile de rentrer dans une guilde, donc j'en starte une!
    Cette guilde serait axee plus sur le roleplay, le pvp, et organiser plein d'events marrants et originaux(g plein d'idées...un running man sur Rubi-ka, des soirees psychedelic trance dans les bois, des concours divers et autres...)
    Donc si il y a des gens interessés, répondez ici avec votre e-mail comme ca je vous repond pour fixer un rdv in game
    (ou envoyez un tell in game a Qwertzuiop)
    G aussi tout ce k'il faut pour faire un site ouaibe....
    donc...UNISSONS-NOUS!!


    Qwertzuiop
    lvl 16 NT

  2. #2

    Talking

    ok, j'suis lvl21 nanotech et je suis partant pour kon se fasse un truc ensemble.... contacte moi tous les jours a partir de 19h...

    ==> /tell Rahzelk


    A plush !

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •