Results 1 to 1 of 1

Thread: Aureus Emporium: army men needed! (in FR/ENG)

  1. #1

    Aureus Emporium: army men needed! (in FR/ENG)

    Hello, i am Akaki Isanovitch, Squad Commander of the .:Aureus Emporium:. and leader of the armies.
    This is a trading organisation. We sell any types of items: armors, weapons, nanos programs, furnitures... A-NY-THI-NG!

    I am here to tell you thats i am in great need of some strong Enforcers, Soldiers, Martials Artists, Medics, Engeeners, etc... You don't need to have a right equipement, WE will equipe YOU ! If you think you have enought courage to protect our traders and Towers, please contact me: /tell Ackaheru .

    (Please speak french, or at least a bit, like me :) )

    ___ FR
    Bonjour, je suis Akaki Isanovitch, Commandant des armées de l' .:Aureus Emporium:.
    C'est une guilde marchande, nous avons - et vendons - tous ce dont vous avez révé! Armes, Armures, Programmes Nanos, fournitures pour votre appartement... TOUT !

    Bon, je ne suis pas là pour faire de la publicité, mais pour recruter des militiens pour garnire notre armée, afin de proteger nos vendeurs et nos Towers. Je cherche des Enforcers, Soldiers, Martials Arists, Medics... etc. Pas d'équipement approprié? On s'en chargera! Si vous pensez avoir asser de courage pour nous rejoindre, contactez moi: /tell Ackaheru .
    Vous y trouverez une ambiance de sainte camaderie et de fraternité!
    A la vie, à la mort, fidèl et fraternel.

    Akaki "Ackaheru" Isanovitch
    Last edited by AckaHeru; Dec 11th, 2002 at 16:15:35.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •