Results 1 to 14 of 14

Thread: Notum Wars DK ?

  1. #1

    Notum Wars DK ?

    Nogen der har fundet et sted man kan købe NW i DK ?

    Har hørt fra en sælger at deres distributør havde 100stk liggende, men jeg kunne ikke få det før mandag - jeg vil have det NU!

    /D
    Bullmuzzle - Borealis armsdealer
    Darumar - Retired Blitzer

    To Grid, Shoot Straight and Speak The Truth.

    The human race have always sought outwards, they built spaceships, explored their solar-system, other planets, then the galaxies. We seek inwards, into the Grid - infinite possibilities in finite physical entity - through wires, connectors, processors, transistors - we build a world without boundaries.

  2. #2
    hehehe, min skeppades igår... hoppas att den e på posten när jag kommer hem

  3. #3
    heheh - lol jeg har ringet til ALLE i DK )


    /D
    Bullmuzzle - Borealis armsdealer
    Darumar - Retired Blitzer

    To Grid, Shoot Straight and Speak The Truth.

    The human race have always sought outwards, they built spaceships, explored their solar-system, other planets, then the galaxies. We seek inwards, into the Grid - infinite possibilities in finite physical entity - through wires, connectors, processors, transistors - we build a world without boundaries.

  4. #4
    Ok efter en del detektiv arbejde har jeg fundet ud af at Betafon ligger inde med nogle eksemplarer. Der er dog en del der er skrevet op - Grrrr. Venter på en opringing for at høre om der er en til mig idag

    Interesserede kan få oplysningerne her:

    Betafon ApS
    Gyldenløvesgade 2
    1369 København K

    Telefon: (+45) 3314 1233


    /D
    Bullmuzzle - Borealis armsdealer
    Darumar - Retired Blitzer

    To Grid, Shoot Straight and Speak The Truth.

    The human race have always sought outwards, they built spaceships, explored their solar-system, other planets, then the galaxies. We seek inwards, into the Grid - infinite possibilities in finite physical entity - through wires, connectors, processors, transistors - we build a world without boundaries.

  5. #5
    Jeg er skrevet op :P

    de har ikke fået det endnu med regner med at få det i løbet af eftermiddagen
    Lawbinder Meta-Physicist
    Project9 Nano-Technician
    Stonesmasher Enforcer

    General of Omni-Tek Defense Force

    Please visit our Website

  6. #6
    Bah, jeg bestilte overnight delivery mens jeg var i England hos kæresten. 4 dage efter fik han et mail at den var sendt... på daværende tidspunkt sad jeg på et fly retur til lille DK. Nu har haan så endelig fået den og jeg fik tilsendt nøglen idag, 061202. Skiven selv må så vente til jul.

    Ylara.

  7. #7
    DOH DOH DOH DOH DOH

    Jeg vil ha jeg vil ha jeg vil ha... GRRR

    Jaja jeg er fra Norge. MEN jeg bor i copenhagen. Og GRRR jeg vil ha NW...
    Men hmm Betafon er like rundt hjørnet der jeg bor.. tenker jeg sjekker med dem så snart som mulig...

  8. #8
    ... men hvis det kan trøste nogen af Jer, så går I ikke glip af ret meget.

    4 mdr til swg.

    Ylara

  9. #9

  10. #10
    Gå ind under http://www.spilpriser.dk og søg efter notum. Der er 3 forhandlere der sælger Notum Wars, og de KAN leveres (en af mine venner fik hans i dag, sagde jeg svin?).

    Mener GameMail.DK har dem, og den koster kun 138,- + forsendelse.

    /Rembaldi <Arcane Circle>

  11. #11
    Tro mig Tola, manden er kun fattigere... ikke lykkeligere

    Ylara.

  12. #12
    De hadde NW i hyllene på Betafon når jeg var der under en uke siden.

    Løp og kjøp. var iallefall 2 igjen når jeg var der sist.

  13. #13

    Talking

    Hadde du en venn i utlandet kunne du få den mye tidligere hehe. Det er bare å be denne personen kjøpe den for deg og gi deg keykode
    /tell notrump

  14. #14
    what the hell?
    Nanomage: The OTHER other white meat

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •