Results 1 to 8 of 8

Thread: Leder efter nordisk team!!!

  1. #1

    Leder efter nordisk team!!!

    Jeg er igang med at samle et nordisk team på 6 personer som kan spille sammen!

    Deltagerne skal være ca lvl 85~115 og helst OT selvom det ikke er et krav.

    Indtil nu består holdet af:
    Mig (obscura, 91 fixer)
    en 105 agent
    en ~90 crat

    Jeg er ligenu igang med at forhandle de sidste sidste ting på plads med agenten og cratten.

    Grunden til at vi laver dette, er for at få et hold hvor man kender de andres spillestil, suplere hinanden godt, kan hygge sig og have det sjovt, og så man "altid" har et team.
    Tidsproblemer vil også blive løst da alle er fra skandinavien..

    Alle er velkomne til at sende et /tell til obscura, og jeg vil meget gerne høre fra alle tænkelige professions.
    Hvis du allerede har et sådanne hold, men mangler folk, må du også gerne kontakte mig

    Jeg skal nok poste mere når der komme flere til

    Vi ses!
    Obscene - Unit leader of Storm

  2. #2

    Talking Fedest..

    Jeg er godt nok stadig Fixer38, men det lyder godt at faa et lille pseudo-guild af skandinaviere koerende.

    Jeg hedder terile i RK2 - ces derinde ?

  3. #3

    Re: Fedest..

    Originally posted by Terile
    Jeg er godt nok stadig Fixer38, men det lyder godt at faa et lille pseudo-guild af skandinaviere koerende.

    Jeg hedder terile i RK2 - ces derinde ?
    Argh.. jeg glemte at sige RK1!

    men, lvl 38 er vist desværre også lidt for lavt Terile.. Der er dog et fantastisk fixer community på rk2 så du skal nok komme op i lvls uden størrere problemer
    Obscene - Unit leader of Storm

  4. #4
    Jeg er en level 85 ma, men jeg grupper kun med omni eller neutrale. Giv mig et tell en dag

    Ivonny, 85 ma
    Ravenhild, 53 enf

  5. #5
    hey der...


    jeg er frisk *** edit ---> jeg har en del at se til på arbejdet lige p.t , men jeg vender stærkt tilbage snart ***

    rødgrød med fløde
    _______________________
    tradomario the neut [lvl 70]
    dondope the neut [lvl 73]

    begge på rk1
    Last edited by markman; May 6th, 2002 at 12:26:07.

  6. #6
    DRAP er en nordisk Omni guild. Dog ved jeg ikke hvor aktiv den er.
    ~Lone

  7. #7
    Både DRAP og TNA er gode nordiske guilds...

    Jeg tænkte bare på at lave et team bestående a 6 gode venner som kunne spille samme til lvl 200

    På tværs at guild..
    Obscene - Unit leader of Storm

  8. #8
    Jeg vill ha röe pölse
    This reality, whatever you want to call it, I can't stand it any longer. It's the smell, if there is such a thing. I feel saturated by it. I can taste your stink and every time I do, I fear that I've somehow been infected by it

    Pure Mantra - I'm a runner, and damn proud of it.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •